måndag 6 maj 2013

Att ha gjort Gbg.


Tjohoo, nu har en härlig kort-vecka startat! :D
Måste bara göra en snabb resumé av helgen.
Den inleddes med gräsklipparstrul (jag har nog inte berättat hur stor gräsmatta vi har?..)
fortsatte med konfirmation av yngsta kusinen (det är tyvärr dock jag som är absolut kortast har jag insett), obehagligt bilstrul någonstans i närheten av Laholm 
(jag menar vad gör man när bilen börjar vissla högljutt 
och låta som att något sitter rejält ikläm 
och man stannar och konstaterar att det ryker från vänster framhjul?.. 
Men vi tackar bästa pappsen och kusinfamiljen m.fl. som fixade detta!) 
och avrundades med besök hos urgulliga vännerna M & H i Gbg
samt en runda på en av Lisebergs Trädgårdsinspirationsdagar.

Lovely, med andra ord;)










 






 För er som följer mig på instagram, så har ni redan sett lite bilder från Liseberg igår.
Här ovan ser ni några till:)
Kan varmt rekommendera att åka dit nästa år om ni är i närheten,
jag lovar, det är värt det! :)
Gjorde några riktiga fynd, som ni får se framöver:)


Psst! Uppdatering: idag fick A äntligen igång gräsklipparen igen 
(med viss telefonrådgivning från min fader, tack!). Hallelulja! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar