tisdag 23 april 2013

Grundlurad! :)


Jomenvisst ser ni.
I lördags kväll blev jag totalt grundlurad, 
kan inte komma ihåg när jag senast i mitt liv blev så totalt helt och hållet överraskad! 
I vanliga fall är det jag som står för lurandet;)
Men icke.
I lördags, efter en superdag tillsammans med syster,
skulle vi avrunda med att hon tog mig till en hemlig restaurang.
Och visst det kan man ju köpa liksom.
Men nej, istället skjutsas vi till ett annat ställe, 
där de flesta av vännerna på Österlen 
helt plötsligt uppenbarar sig och sjunger "vi gratulerar..."!
Jag. Hade. Inte. Den. Blekaste. Aning. Om. Något. Av. Detta.

Men sjukt kul var det och jag t a c k a r ödmjukast till er alla som made my evening:)
För det gjorde ni. Verkligen.
Tack! 





  
Världens finaste syster och hennes hund:)







Resten av helgen fortsatte precis lika trevligt,
med söndagsbrunch i trädgården hos fina vänner
och kvalitetstid och söndagskvällsmys med S.

Veckans första dagar gick sedan i raketfart, så ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen!
Men för er som vill se mer bilder ur min vardag än vad som kommer upp här på bloggen,
så har jag skaffat Instagram och heter kort och gott inrettivitt,
varför krångla till det liksom? :)

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar