torsdag 11 april 2013

Att ha målat in sig i ett hörn.. :S


Hmm. Jodå. Det går bra nu.
Idiotförklaringen som jag gjorde inuti mitt huvud, 
då jag kom fram till att det här rummet är ju perfekt att måla golv i, 
för vi har ju både en ytterdörr och en trappa, 
så det är ju ingen risk att måla in sig i ett hörn och inte kunna ta sig därifrån. 
Jodå, så att.. Det gick. 
Jag hällde ut färgen på golvet och kom fram till att det smartaste 
var att jag målade fram till dörren
för att sen gå ut därifrån och mycket enkelt spatsera in genom vår andra dörr 
på framsidan av huset. 
Eftersom jag var så noga med att låsa ytterdörren på framsidan innan jag gick och målade, 
så hade det ju varit en fördel om jag hade haft nycklarna i fickan när jag väl målat klart.
Men icke.
De låg kvar i väskan i hallen där jag så noga placerat dem efter jag låst dörren på framsidan.


Därav fotavtrycken...


Bild: Iphone.



Nu säger jag och mitt trötta huvud godnatt!


Psst! Men visst blir det fint?! :) Även om bara första strykningen med grundfärgen är gjord.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar