lördag 23 mars 2013

Trappa upp:)


Har ni en bra lördag? 


Sa jag inte att det skulle bli fint väder nu?
Här har det iallafall varit strålande solsken hela dagen:)
Jag och fina E tog en sväng till Kalmar,
så lite olika saker har nu inhandlats:)
Jag kunde inte riktigt leva upp till A's leende kommentar innan jag åkte iväg imorse:
"Handla nu inget som inte jag skulle handlat".
Hmm, ja jag följde väl inte riktigt detta,
om nu inte A helt plötsligt bestämt sig för att älska keramik från Rif,
glasburkar, ljuslyktor och vita plädar;)






Nya gardiner (vars färg inte alls är densamma som det var i affären..) 
och en liten stege är nytt i matsalen.
Istället för färska snittblommor inför helgen, 
blev det körsbärskvistar den här gången så nu inväntas deras blomning med spänning!










Pärlhyacinten har blommat en gång, 
men det verkar som att nya blommor är på gång igen.


Ha nu en trevlig kväll raringar,
här börjar det dofta underbart (A står i köket och fixar)
så det är dags för mig att tända kaminen och gå och hälla upp lite vin.


Kram, 
Em


1 kommentar: