torsdag 21 mars 2013

Penséfyllda ägg.


Hejsan alla fina läsare! 


Torsdag och snart helg, underbart:)
Medan vinden oavbrutet viner och får våra gamla fönster att skallra,
passar jag på att visa lite påskpysselbilder:)

I år har jag varit lite tidig
(minst sagt, jag vet, med tanke på att jag redan klätt två fång björkris till exempel),
men bortsett från lite fjädrar och vårblommor
så är det inte direkt så att vårt hus fylls av färgglada kycklingar och ägg.
Nej, en så där lite lagom kombo av vårblommor och lite påsktouch,
det är tillräckligt:)
















Här har sötaste minipenséerna planterats i helt vanliga äggskal:)


Kram,
Em




(Inlägget är enligt Fabrikens torsdagstema, och ingår i min ansökan om medlemskap och länkning till Fabriken.
Titta gärna in där och spana in alla andra fina påsk-pynt-pyssel som medlemmarna gjort, supermycket inspiration!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar